Vrácení a výměna

Čau, tady Vojta, alias Mullet na tripu! I když jsem zvyklý na dobrodružství a nečekaný zážitky, chápu, že občas se něco nepovede podle plánu. Proto jsem dal dohromady pár pravidel, jak řešit vrácení zboží, peněz nebo storno služby.

 

1. Vrácení zboží

 

Když ti dorazí něco, co ti nesedí nebo to prostě není ono, máš 14 dní na to, aby ses rozhodl to vrátit. Stačí, když zboží bude v původním stavu, nepoužitý a v originálním balení. Přilož k tomu fakturu nebo doklad o nákupu a pošli to na adresu:

 

Vojtěch Pechar

Václavská 1037

53701 Chrudim

Česká republika

 

Jakmile balík dorazí a já to zkontroluju, do 14 dnů ti pošlu prachy zpátky na účet.

 

2. Reklamace zboží

 

Když se něco pokazí nebo zboží není v cajku, napiš mi na vojta@mullet.cz nebo zavolej na 608 569 141. Dej mi vědět číslo objednávky, popiš problém a když můžeš, přidej fotku. Pak to pošli na výše uvedenou adresu. Reklamaci vyřídím do 30 dnů od přijetí.

 

 

 

Kdybys měl jakýkoli dotaz nebo potřeboval něco probrat, ozvi se. Díky za pochopení!